KO SVILENA BUBA KOJA TKA I UGIBA USRED SVOGA TKANJA

MINI/STAR RILE

IMATE PORUKU, KURIĆU!
("GDJE SE KRIJE BARABBA/S")

Bismi'llaah

Na moj prošlonedjeljni mail kojim izražavam sumnju da ćete (poput vaših predšasnika, koje, ne ni umjetnost ni metafizika, nego politika dovodi na ta mjesta) dopustiti sebi da odbijete želju Autorice šesnaest objavljenih knjiga, više performansa..., prijevodâ..., vlasnika i pisca web stranice, za prijem na razgovor (teme kojeg su bile precizirane istim mailom), dobijam termin preko nezamjenjive Nataše. Nezamjenjivom se pokazala i Natašina odanost Šefu, po nalogu kojeg, u istom kabadahijskom maniru, naloži Portirnici da - dvostrukog političkog "zatvorenika savjesti" ondašnjih komunista i/li odanih suradnika Udbe, a današnjih demokrata i doktoriranih hodža, zadrži još dvanaestak minuta na ledenom ulazu u zgradu Kantona njena rodnog Sarajeva - jerbo da je "stigla prerano"!

Natašu učini nezamjenjivom i njen trešteći tranzistor, kojeg slušah istog jutra, 20. prosinca 2016, u predkabinetu Ministra Kulture (sic!) Kantona Sarajevo. Uz njezino čakulanje o skorom diplomiranju, sa nekim radnikom, koji je, bilo je odmah jasno, odigravao svoju ulogu u toj amaterskoj predstavi non plus ultra. Čak mi nesebično obeća, mada je stigao  prije mene, da će mi prepusti svoj red... Režija je, očigledno, bila blagovremena, precizna, tipično mini/starska, i obuhvaćala je, nadali se redatelji, sve okolnosti vremena i prostora koje su se mogle pojaviti u nastavaku mini/st/a/rove predstave, koju ću ja, avaj! naprasno prekinut neočekivanim odlaskom.

Naime, po povratku iz toaleta, nadjoh ministara s glavom uronjenom u Natašin monitor, kamo je bio ušao nakratko, da se malo pred suradnicima pohasi svojim pefomansom. I Dragan, i Drugi i on pobjegoše u svoje kabinete. Nemam ovdje volje da se pozabavim onom dvojicom. Ali da glasno bar upitam povijest jada i ćemera ovog grada i države: zar hamdagaha na čelu Kantonalnog Ministartstva kulture grada Sarajeva da zna o elementarnoj pristojnosti?!

Nirvana bh. jada bila je u tijeku. 
Smuči mi se od nje. Nisam ni bila svjesna vremena. Sat na molbitelu pokaza mi da čekam 28 minuta. Ustadoh i odoh, na Natašino zaprepaštenje, kao i onog radnika, koji je, ni kriv ni dužan, čekao svoj nastup u slijedećoj sceni. Odoh, s gotovim konceptom poruke koja glasi:

>>>

  • Follow me on Academia.edu
  • Log in or create an account

    fb iconLog in with Facebook
    DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd